9 % klar.

Godkväll kärt folk.

Jag har varit rätt seg idag, sov borta igår med två vänner och eftersom vi gick och lade oss sent och skulle upp tidigt imorse till jobb/skola, går det aldrig bra att somna på beställning och fick endast någon timmes sömn.
 
Idag hade vi sista föreläsningen för den här veckan,"Realism, impressionism och salongkonst: Mode och konst i Frankrike under sent 1800-tal".
Konst är inte riktigt min starka sida men jag är väldigt öppen för att lära mig nya saker men det gick inte så bra idag att försöka koncentrera mig bakom skolbänken, kroppen ville bara lägga sig ned och sova.

Nu är jag hemma och jag blev precis klar med att fästa dit en påse nitar på ett par leggings. Det blir jättesnyggt men det tar sin lilla tid för jag har i princip inte kommit någonstans om jag tänker på hur mycket som är kvar. Jag har räknat ut att jag kommer förbruka ca. 10 påsar till (= 1000 st nitar) innan jag är färdig. 

                                             Vad tycker ni om resultatet hittills? :)
                  
                  


Kommentarer
Hej

Det räcker så! Det var jättefint!!

2011-02-25 @ 01:32:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0