Zzz!

Godmorgon.

Det blev rätt sent igår efter att bion var slut och på hemvägen var vi fortfarande skakiga från filmen så kan tänka mig att alla somnade sent.
Gänget hade bestämt att vi skulle se "Paranormal activity 3" och själv hade jag önskat att få slippa se den, har hört hur läskiga de föregående är. Dock kände jag mig lite lugnare inför den eftersom vi var många skulle titta på den och att det dessutom var i en biosalong.

Filmen var den absolut läskigaste jag har sett i hela mitt liv, har aldrig varit så rädd för en skräckfilm tidigare. Hela salongen skrek av rädsla så fort något läskigt dök upp och jag satt verkligen med händerna mot ansiktet och tjuvtittade genom de små springorna från min fingrar under hela filmen. Den äckligt läskig på alla sätt, usch usch usch!
Fyfaaaaaan!! Aldrig mer såna filmer, haha! :)
Jag ber er att inte sova ensam efter att ni har sett den, även fast det är ljust ute nu går jag runt och är rädd för att något konstigt ska skrämma mig.

Sitter på bussen på väg till jobbet nu, ska lyssna på uppiggande musik och äta frukost för att få bort filmscenerna från huvudet. Vi hörs senare ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0