JULRUSH!

Det blev en lång dag på jobbet igår, det märks verkligen att julhandeln är igång. Kassaköerna tog aldrig slut och efter några timmar därbak kände jag mig som en robot som sade/gjorde samma sak till alla kunder, haha.
Mitt under all julrush hann jag dock få ett litet uppdrag av min chef att styla A-ytan av butiken och sätta ihop plagg som matchar med varandra.
Hon blev jättenöjd över resultatet och det gjorde mig jätteglad att få höra! Ni som känner mig vet att jag älskar att sätta ihop outfits så nu hoppas att jag få flera såna uppdrag för det var riktigt roligt att få göra. :)
Är så glad att få möjligheten att jobba där och med alla snälla och duktiga arbetskamrater. Känslan av att längta till nästa arbetspass betyder för mig att jag har hittat hem på arbetsmarknaden :)
Snart ska jag ut och möta en kompis, vi ska åka och äta någonstans. Imorgon fortsätter arbetsveckan med mer jobb på H&M.
Puss


En stor kundfavorit just nu, den blir din för 149:-
Kom in och shoppa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0