LEDIG.

Hej kära läsare!

Förlåt, förlåt och åter förlåt för min kassa uppdatering härinne. Sedan vi hördes sist har jag blivit inringd på jobbet för ganska långa pass i butiken och när jag har kommit hem har jag varit helt slut i kroppen och deckat tidigt framför tvn. Idag är jag dock ledig och tänker bl a passa på att publicera en del inlägg härinne lite senare..

Hela den här månaden med julen och snart nyår har gått så himla snabbt. Det är nästa lite läskigt tycker jag. Jag har inte smält allt gott och härligt från julafton än och nu sitter jag här en vecka efter och planerar allt inför imorgon! Morgondagen kommer jag att spendera i Stockholm tillsammans med några av mina vänner, min pojkvän och hans vänner. Det blir en hemmafest med tilltugg och sprit, tolvslag och sedan utgång!

Nu har jag lite (egentligen är det massor) av saker att ta tag men jag kommer tillbaka lite senare och visar upp morgondagens nyårsklänning+skor! PUSS


Imorgon firar vi inte det nya året!
image description
image description




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0