1/12

Det är första december idag och nedräkningen fram till julafton kan börja! Det kryllar av julklappstips, julreklamer, julsånger och julmat överallt just nu och jag måste erkänna att jag fick lite smått panik i helgen när jag omringades av allt nere i Karlstad.
Jag älskar julen men i år har jag känt att den är här alldeles för tidigt, det har liksom inte slagit mig än att om några veckor firar vi julafton och sedan skålar för ett nytt år.

Det kan ha att göra med att snön inte är här ännu, tittar man ut från fönstret liknar det en vanlig höstdag. Jag hoppas allting drar igång snart för inte vill väll någon ha en jul utan någon julstämning? :) Öppnade första luckan på chokladkalendern nyss (har aldrig gillat chokladen som är i utan tycker bara det är kul att öppna och se motivet) precis som jag gjorde när jag var liten.
Nu ska jag laga lite frukost och sedan åka ner till stan och inhandla den första julklappen. ♥

Den lilla julgranen är redan omringad av massor med julklappar, tack mamma ♥


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0