STRESS

Vilken arbetsdag det blev igår, inte tänkte jag på att en del människor fick barnbidrag! Jag fick det verkligen bevisat efter åtta timmar bakom kassan - kunderna strömmade in hela dagen.
Mot kvällen tog jag mig till Stockholm för hänga med Mr och påbörja julklappeshandeln. Min plan för det gick inge vidare eftersom chefen ville att jag skulle hoppa in några timmar idag så nu är hemma från ännu en hektisk dag.

Haha, jag har inte världens flyt när jag försöker planera något men självklart ställer jag upp om det behövs :) Ikväll ska jag möta upp lite vänner som har kommit hem över jul&nyår, har saknat alla så mycket!

Innan jobbet idag hann jag umgås med Isa och Haddis en stund. Vi tog ett varv i köpcentrumet där jag hittade de här örhängena :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0