MOT H&M!

Gogmorgon!

Idag är det NYÅRSAFTON! och jag kan slå vad om att vi alla har tusen saker att ta tag i inför kvällen. Jag hann dock klart med allting igår, sköööönt! Nu väntar ett 10-16 pass inne på H&M, vilket också blir det sista för i år!
Efter jobbet åker jag hem snabbt och fixar sminket för att sedan möta upp tjejerna och åka mot huvudstaden! Jag är inte säker på att jag kommer hinna blogga något imorgon men det hoppas jag att ni har förståelse för :) Däremot har jag ordnat med ett tidsinställt inlägg framåt kvällen, så kika in då!

Tills dess önskar jag er en härlig nyårsdag och för er som behöver handla det sista är det bara att kika in hos oss! PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0