LEKER MED MATEN

Sist vi hördes härinne (dvs i förrgår) har jag hunnit med lite jobb och hängt med min man i två dagar. Han var lite ledig nu i veckan så vi passade på att utnyttja tiden till varandra.
Förutom att vi var nere på stan, lagade mat och hyrde film hade vi planerat in att bygga ett pepparkakshus!

Gud vad svårt det var att få ihop alla husdelar och att det samtidigt skulle se snyggt ut - självklart brände jag mitt pekfinger på det varma strösockret! Jag gick verkligen all in på det där och ville styla det så fint som möjligt men när Mr sade till mig under bygget att "vi gör det här till en kul grej, det blir som det blir", släppte jag alla idéer och gjorde precis som vi ville.

Här är resultatet och det kanske inte är det snyggaste pepparkakshuset ni sett men det är garanterat byggt fullt med kärlek :) GOD JUL PÅ ER ALLIHOPPA!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0