JULDAGEN

I förrgår, på Juldagen hade jag och mina tre barndomsvänner planerat att tillägna dagen tillsammans. Nu när alla äntligen befinner sig i samma stad under några veckor, passade vi på att ha lite "qualitytime".
Vi började eftermiddagen inne i bowlinghallen där jag ledde hela vägen fram tills nästnästa kasten då Mahabad var tvungen att gå om mig och vinna! Haha, jag är så sämst på det spelet men lyckas alltid få in höga poäng och/eller strikes :)

Efteråt åt vi tvårätters inne på Akropolis och pratade om allt som hänt sedan sist, skrattade och hade det jättemysigt. Kvällen slutade sent med spel och fika innan jag avslutade juldagen hemma hos Mr i Stockholm. På Juldagen går man oftast ut och festar men i år kände jag för att strunta i det, jag menar vad är det jag missar egentligen? :) Är så otroligt lyckligt lottad över att ha så underbara vänner, såna som er finns det inte många av!

PUSS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0