JULBORD MED H&M

Jag hade förberett ett inlägg här igår men det gick aldrig att publicera det! Blev jättesur eftersom jag hade ansträngt mig att hinna med och skriva ett. Jag ska strax sticka till jobbet men tänkte kortfatta gårddagen litegrann.

Vi kom hem strax efter midnatt från julbordet. Bussen som skulle ta oss till det "hemliga stället" stannade vid en jättestor travbana (Sundbyholms travbana) här i stan. Därinne skulle vi äta julbord med massor av andra serviceföretag och få se kända artister live sjunga schlager och jullåtar! Det var Christer Björkman (Melodifestival-killen) som höll i hela programmet.
Jag var alldeles proppmätt efter all julmat och julgodis vi hela tiden blev serverade så idag kan jag nästa hoppa över frukosten (nästan haha).

Nu måste jag fortsätta fixa mig till jobbet, idag är det även tredje advent och två veckor kvar till julafton! Inne på shoppingcentret där jag jobbar är det dessutom kupongrace med massooooor av riktigt bra erbjudanden så det lär krylla av människor idag!
Vi hörs lite senare ikväll, ha det så bra!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0