JOBB HELA DAGEN

Godmorgon allihoppa!

Min chef ringde igår och ville erbjuda mig fler arbetspass än de fasta jag redan hade inför julen. Det märks verkligen att julafton närmar sig alltmer för varje dag som går och nu när snön har landat över vårat avlånga land är vintern verkligen här! Jag fick ställa klockan på alarm imorse för att inte komma försent medan min man kunde fortsätta sova ut. Det såg så skönt ut där han låg under det varma täcket men jag är minst lika glad över att få hänga i butiken hela dagen.
Idag jobbar jag ett jättelåångt pass, nämligen 09:45 - 20:15! Det är fredag och H&M har clubdag, kan bara tänka mig hur långt köerna kommer sträcka sig.

Kom in och handla julklapparna på H&M, från och med idag fram tills på söndag har alla clubmedlemmar 10%.



Jag förstår verkligen varför den fina sidenblusen som modellen har på sig är slutsåld.
Så vacker!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0