JAG LEVER.

Stannade hemma igår efter att jag hade slutat jobbet. Jag hann nästan bara äta, se slutet av idolfinalen och lägga mig ner innan jag slocknade. Det kändes i benen att jag hade jobbat i 10h och 30min, de var alldeles tunga och svaga.
Idag är jag ledig men kommer ändå att få träffa alla arbetskamrater eftersom vi ska på personalfest ikväll! Det är våran butik och en till som har blivit bjudna av cheferna till ett "hemligt ställe i stan". Allt vi har fått veta är att vi ska äta julbord och vilken tid det börjar/slutar - inget mer!
Det ska verkligen bli spännande ikväll, vi försökte att luska ut vad det kunde vara igår men kom inte fram till något bra. I och med att det är en överraskning börjar jag fundera på vad man kan klä sig i. Jag måste börja leta fram något som passar de flesta aktiviteter.
Vi hörs lite senare ikväll, lägger upp en bild på outfiten. Puss


Jag ska garanterat ha på mig mitt senaste skoinköp ikväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0