INDISKT

Jag ligger nerbäddad i min varma säng och följer Musikhjälpens sista natt i buren. Blir så glad när jag ser folk som verkligen engagerar sig att hjälpa andra behövande i världen.
Hela Sverige har lagt ner all tid och kraft med att bidra med något och det har visat sitt resultat - självklart slängde jag själv iväg ett sms tidigare i veckan!

Snön är även här och besöker oss, det är kallt som in i helvete och världens snöstorm ute! Nu är det fram med alla vinterkläder - på riktigt!
Jag kom faktiskt nyligen hem från stan och ovädret efter ett restaurangbesök med Kystan. Vi käkade indiskt och snackade om det som hänt sedan sist.
Maten var jättegod, hade aldrig vart på den restaurangen tidigare så blev positivt överraskad :)
Om några timmar lär jag somna här i det kokheta rummet så säger godnatt redan nu!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0