DAN FÖRE DOPPAREDAN

Godkväll allesammans!

Jag har intagit en plats i vardagsrummet med mamma framför Bingo Lotto och uppesittarkvällen. Är så trött efter en sista arbetsdag inne på H&M för den här veckan. Varje dag som man har närmat sig julafton har det strömmat in kunder som behöver handla de sista julklapparna eller som bara vill ha julklappstips av oss.
Det känns lite underligt att julafton är redan imorgon, jag har liksom inte hunnit få in all julkänsla än. Jag ser dock ändå fram emot det här, speciellt all god julmat som kommer serveras! Ska spara mig hela dagen till det, hehe.

Nu ska jag fortsätta spela och äta lite godis, ha en underbar kväll alla uppesittare! Puss

Här har ni dagens outfit:

Örhängen - MQ

Kofta - H&M

Skjorta - Monki

Skinnbyxor - Bik bok

Skor - Tyskland

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0