COUNTDOWN: 6 DAYS!

Min kropp mår inte bra just nu, hela dagen har jag gått runt som en zombie med absolut ingen energi i kroppen. Jag kanske behöver äta dagens första måltid? Kanske behöver jag frisk luft eller fortsätta vila ut mig tills kroppen piggnar till?

Hela dagen har jag även följt Musikhjälpens sista timmar i buren, Jason, Kodjo och Gina är så proffsigt duktiga som har haft orken och viljan att jobba järnet 24h/dygnet i en veckas tid! Lite över 18 000 000 svenska kronor lyckades de samla in till slut! GRATTIS!

Idag är det dessutom fjärde och sista advent och om sex ynka dagar sitter hela Sverige inuti deras små hus och hem och firar Julafton! Det känns konstigt att tiden har gått så snabbt, nästa vecka kommer verkligen springa iväg! Har ni köpt alla julklappar än eller ska ni göra som mig och ta allt sista dagen? :)
Nej, nu blev jag faktiskt lite hungrig. Vi hörs lite senare, har massor mer inläggstips kring julen att publicera för er! Titta gärna in igen innan läggdags :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0