You're bad!

Hej!

Tråkigt nog har jag återvänt tillbaka till min stad, önskar att tiden kunde gå lite saktare under mina lediga dagar. Jag har haft det jättemysigt med Mr, igår promenerade vi på stan, käkade och gick på bio. Vi impulsbokade två biljetter till Bad teacher med Cameron Diaz och Justin Timberlake. Filmen var faktiskt rätt bra och fick skratta en hel del åt den.

Mot kvällen åkte vi hemåt och slog på det senaste från Jersey Shore Italia! Jag antar att det finns flera därute som är lika fastklistrade som oss i det och ni som inte sett det gör det nu. Pronto! Hoppas bara inte att den här säsongen också kommer handla mest om Sam och Ronney, nej nej nej de får inte bli tillsammans igen.
Alldeles strax ska jag och familjen promenera till morfar för en middag tillsammans som han ställt till med. Jag älskar hans middagar som han alltid lagar och inte minst när vi var små och hela släkten i princip bodde i hans stora husvilla.
Nu måste vi gå, vi hörs ikväll! Puss

                                                                      Igår inne på bion.
                   
                   
Jackan är jag riktigt nöjd med, fick den för 75:- (!!!!!) från Monki.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0