Young ladies.

Heej.

Jag ska strax gå och sova men innan det ska jag dra min tisdag lite kort. Idag slutade jag tidigt från H&M - skönt. Det var jättestressigt därinne på morgonen med att hinna skicka iväg alla kläder innan de fasta klockslagen var förbi. Solen sken när jag klev utanför dörren vid 14-tiden och arbetskläderna byttes ut mot ett vitt tunnt linne, ljusa jeans och svarta sandaler när jag skulle ner mot stan efteråt.
Jag har spenderat halva dagen med Kystan och Linn som jag inte hade sett på ett bra tag. Idag var det dock dags för ett kärt återseende och det märktes att vi hade mycket att tala om. En matbit och glass hann vi också med innan vi skiljdes åt.
Nu måste jag iväg, sängen väntar! Godnatt på er :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0