Dinner with friends.

Hejsan!

Hur mår ni allesammans? Det har varit några stressiga dagar för mig den här veckan. Varje dag efter jobbet har jag umgåtts med vännerna innan en del av de åker tillbaka till deras studieorter. Sommaren börjar verkligen ta slut nu (dock har vi fortfarande solen kvar) och nästa gång de kommer hem blir lagom till jul och nyår. Jag får lite panik när jag tänker på att vi har en iskall vinter framför oss nu, usch!
Idag var jag dock ledig från jobbet pga lite ärenden i Stockholm men nu befinner jag mig hemma i stan igen och väntar in kvällens middag. Vid kvällsnåret möter jag upp två vänner för lite mat och dryck. Känner jag mig själv rätt vet jag att jag kommer springa runt här den sista timmen och förmodligen glömma något jätteviktigt så det är nog bäst jag börjar nu!

Vi hörs lite senare ikväll, ha en mysig fredag! Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0