Partydags!

Om ett par få veckor ska jag på födelsedagsfest och har bestämt mig för att vara ute i god tid med att fixa min outfit. Jag brukar oftast springa runt på stan/klicka hem något i sista sekund och det är inte alltid kläderna sitter som man hade tänkt sig. Ett perfekt exempel på det är klänningen jag fick hemskickad igår som inte alls såg ut som på bilderna och inte heller fick jag på mig den trots att det var onsize!

Jag har hittat massor med snyggt inne på nelly.com och jag tackar mig själv för att jag är ute i god tid så jag hinner skicka hem de i omgångar och testa. Det är en enda stor djungel av fina klänningar därinne men jag letar efter en som passar för middag och utgång. Jag har ocksa begränsat mig till färgerna vit, beige eller blå - med vissa undantag.

Här är några alternativ som jag har att välha mellan, frågan är bara vilken man ska ha?
                                              

                                            

                                            

                                            

                                            

                                             





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0