Tillbaka!

Min dator fungerar igen! Jag vet inte hur det gick till men jag är glad att ingenting har försvunnit från den och att jag slipper skriva utan åäö. Det betyder att fler inlägg om dagen kommer läggas ut så fort jag har skrivit klart denna. Det ser ut som att sommaren är tillbaka efter all regn- och åskväder, det var kokhett inne på jobbet idag pga solen som låg och stekte på taket. Det gjorde att arbetsdagen gick mycket segt till, det är nästan ett under att jag är hemma från den.

Mot kvällen idag åkte jag och mötte upp Sandra på stan. Vi tog med oss en filt, handlade mat och satte oss i Stadsparken vid vattnet. Det var så skönt och få njuta av sommarvädret för en gångs skull och bara snacka av oss. Imorgon slutar jag tidigt och har två möten och ett packning inbokat efter jobbet! På fredag åker jag iväg igen och därför packar jag resväskan. Jag önskar att det vore till Jönköping och tjejerna men detta är minst lika bra (berättar mer om det senare).
Nu måste jag fixa matlåda innan det är läggdags, vi hörs igen imorgon. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0