Strike!


Vi vaknade för en liten stund sedan, har svettats ihjäl mig inatt pga värmen utifrån. Igår när jag kom hit promenerade jag och A till Tantolunden med filt och snacks för att njuta av vädret och ledigheten. Det var redan massvis med människor där när vi kom som satt och förfestade inför kvällens Pride- utgångskväll, etc. Jag älskar verkligen sommaren när alla människor vistas ute dygnet runt och är glada. Tyvärr är det inte långt kvar tills vintern kommer så ta vara på den sista sommarmånaden - man vet aldrig när vi får se sol igen.

Mot kvällen åkte vi till Heron City med två av våra vänner för bowling och käk. Bowling måste vara en av de svårare "sporterna" att vinna på! Det tog mig en hel omgång att få in snitsen och till slut slå en strike - pinsamt, jag vet.
Nu tänker jag fortsätta ta vara på sommaren genom att gå ut och bada men först en snabb frukost. Vi hörs lite senare, imorgon åker vi förhoppningsvis på ett litet äventyr.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0