Söndagsfika!

Godmorgon på er.

Jag håller på och gör iordning en sen frukost som jag ska äta till något missat avsnitt. Jag utnyttjade verkligen söndagsmorgonen till att sova ut så mycket som möjligt eftersom den nästsista (kanske t om sista) arbetsveckan startar imorgon!
Om några timmar ska jag ner på stan och fika med två dansvänner från min gamla dangrupp. Vi är ursprungligen sju styckna i gruppen men alla har spritt ut sig i Sverige på grund av skola och jobb men jag hoppas alla är samlade till nästa "möte".

Tidigare idag lyckades jag klicka hem tre ursnygga klänningar från nelly.com så vi får hoppas att de sitter som jag har tänkt. Nu måste jag äta lite men vi hörs ikväll. Puss

Whiplash när vi var som bäst!





Kommentarer
Maxime

åhh jag saknar dig Amie! Hoppas vi ses på onsdag :)

2011-08-21 @ 19:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0