Oy, oy, oy!


Nu har jag vaknat till liv efter gårddagen ute med tjejerna. Mot kvällen igår promenerade jag över till Alexandra och Adriana för en uteservering/födelesdagsfirande för Linn som vi mötte upp på vägen ner till stan. Både Alexandra och Linn är hemma i några dagar innan de återvänder till skolan/jobbet så vi började första återseendet med uteservering/klubb.
Vi satte oss inne på Brasserie le Grand med drinkar och uppdateringar om det senaste alla har varit med om. Jag har sagt det förut men så fort jag umgås med mina vänner, oavsett om de bor kvar i stan eller inte, är allting precis som förr när vi gick i samma klass. Avståndet från våra städer påverkar inte vänskapen, och det är precis så det ska vara, ♥

Jag fick inte en enda bild på oss igår, glömde helt bort ta bilder men det är också det sista man tänker på när man inte har träffat sina vänner på länge. Nu ska jag äta en vääälidigt sen frukost och slå på något missat avsnitt. Ikväll blir det mys med systrarna.. Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0