Middagen igår.

Hejsan!

Jag bytte om till myskläder alldeles nyss för idag känns det verkligen som en hemmakväll med massa onyttigheter då vädret inte bidrar med någon sol. Min man åkte tillbaka till storstaden för några minuter sedan, vi har haft det riktigt mysigt med shopping, mat och film tillsammans. Igår hade vi bokat bord inne på Akropolis, en jättegod och snygg restaurang här i stan. Restaurangen kryllade av gäster som åt och drack gott, skrattade och hade det trevligt. Jag och A beställde in två rätter var som höll oss mätta resten av kvällen.
Efteråt åkte vi hem och myste framför tvn med snacks, tända ljus och lite spel. Idag har vi hunnit med lite ärenden innan vi skiljdes åt.
Efter två dagar med regn har jag kommit till instinkt med att jag verkligen behöver ett par sköna gummistovlar. Det är en riktigt bra investering om man tänker på hur många dagar om året det regnar här i Sverige. Jag ska genast ut på nätet och leta, tipsa mig gärna om bra sidor!



Varmrätt - Plankstek med oxfilé.
Efterrätt - Italiensk glassbakelse med citronkräm och hallonspegel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0