Helgen i Stockholm

Hej!

Jag var alldeles för trött efter tåg- och bussresan igår att jag inte orkade komma in hit och skriva. Min helg i Stockholm var riktigt mysig, vi hann med en hel del men allra bäst var självklart att få se min man igen som jag har saknat så mycket när han varit iväg på sin solsemester.
Jag berättade lite kort för er om vår fredag nere vid stranden/hamnen och sedan bowlingspelet inne på Heron City med två av våra vänner. I lördags förtjänade vi båda lite sovmorgon men vid lunchtiden åkte vi in mot stan och badade i något av de alla badhusen som finns där. Att bada inne eller ute, det var underbart och plaska runt, åka ruschkana etc.

Mot eftermiddagen promenerade vi till stan för en runda i butikerna, en middag och så gick vi förbi Pridefestivalen. Det var hur mycket människor som helst - inte helt oväntat eftersom det är Europas största prideståhej. Dock blev det jobbigt efter ett tag när vi knappt kom någonstans så vi satte oss vid vattnet istället och njöt av solen, varandra och ledigheten. Helgen fortsatte i samma lugna stil och jag kände verkligen hur jag behövde ta det lugnt en hel helg efter snart en hela sommar med bara jobb.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0