Goda nyheter!

Godkväll bloggen.

Jag är supertrött efter veckans första arbetspass och ärenden efter jobbet. Konstigt nog hade jag ork att baka kärleksmums, de ska bara svalna innan provsmakningen kan börja!
Måndagar innebär en del ångest och trötthet eftersom det är dagen efter en ledig helg. Dock tror jag att jag var den gladaste på min avdelning imorse när min gruppledare lyckats boka in en arbetsintervju på ett nytt jobb i Stockholm åt mig! Jag blev alldeles till mig när hon bad mig följa med upp på kontoret för att tala med några andra chefer angående en passande tid åt mig. Det kan inte vara sant.

Nu får vi bara hoppas på att intervjun går som planerat och att de vill anställa mig! Håll gärna tummarna för mig, detta är verkligen någonting jag vill göra just nu men jag vågar inte ta ut segern i förväg ifall det inte blir som jag vill. Går allt som det ska jag berättar jag självklart mer om detta, nu ska det ätas kärleksmums! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0