Busy woman writing...

Hejsan allesmamans!

Förlåt, förlåt, förlåt för att jag gått och gjort mig OFFLINE från denna sida. Jag har haft en hel del att göra de senaste dagarna och inte hunnit in hit. Å andra sidan kanske det inte är kul för er och alltid behöva läsa om mitt jobb? Sommaren börjar nu närma sig sitt slut och jag har bara två veckor kvar på jobbet! Två ynka veckor är ingenting om jag skulle blicka tillbaka och ser hur många veckor jag har passaerat på H&M.
Det är lite blandade känslor kring det just nu och septembermånaden kommer innehålla mycket positiva men också negativa beslut/händelser.

Innan jag slutar jobbet har jag och en arbetskamrat bestämt att vi ska ut och bowla/äta med vår grupp. Alla verkar gilla vår idé då nästan alla har skrivit upp sig på intresselistan. Yeeey! Jag LOVAR och publicera ett kvällsinlägg för er, måste tyvärr hoppa in i duschen nu innan jag ska ut och käka med en vän.
Vi hörs ikväll! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0