Våren är här!


Jag är nyligen hemkommen från Universitetet och en salstenta med klassen. Jag och min man somnade alldeles för sent igår (vi är så nördiga som har våra program vi måste se), vilket gjorde att jag gick som en zombie till tunnelbanan imorse vid 07:45 för att ta mig till skolan.
Jag blev genast pigg efter att ha tvingats balansera mig samtidigt som jag stod inklämd bland alla andra på tunnelbanan, något som inte uppskattades! Tentan gick sådär måste jag säga, jag gjorde så gott jag kunde men ställer in mig på en omtenta. Jag var inte alls motiverad till att plugga lite hårt som jag har gjort innan och det är väll därför jag känner att det kanske inte gick så bra. Nog om det.
Efter skolan "belönade" jag och Antonella oss med varsin yougurtglass (som också var min först mjukglass i år) på en bänk mitt i själva Stockholm stad. Åh, så vacker den staden är när solen är framme, människor går runt med leenden på läpparna, solbrillorna hyllas och man bär på tunnare kläder än tidigare.. Underbart vackert!

Imorgon är jag ledig och har en fika inplanerad med två vänner, berättar mer om det senare! Nu måste jag fixa lite här vid datorn innan jag njuter av vädret lite till.
Ta vara på solen människor, våren är här och det ska bli den bästa på länge! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0