Vackra fina väder!

Hello!

Det är så underbart vacker ute, önskar verkligen att det gick och bada nu. Jag sov jättedåligt inatt, vaknade vid flera tillfällen och hade svårt att somna om, tror det är för att det är så ljust inne nu när solen skiner in varje morgon.

Lite senare idag åker jag till Stockholm som jag nämnde snabbt igår. Jag ska dit och "fira" Valborg med några vänner på lite olika ställen. Kvällen är fortfarande inte helt planerad än så jag vet inte vart vi hamnar men jag kan garantera mig på att vi kommer ha det riktigt roligt :)

Vi åker med 16- tåget så det är några timmar kvar men den tidsoptimist jag är, är det nog dags och börja äta frukost, duscha etc i tid.
Jag tror inte jag hinner med ett inlägg innan jag åker, då springer jag säkerligen runt och stressar som alltid. Jag önskar er alla en trevlig Valborg nu istället så hörs vi imorgon när alla vaknat till liv!
Puss! 

                     Mitt bästa Valborgsfirande var för två år sedan hemma hos Sandra
                                med alla mina närmaste och bästa vänner samlade.
                   
                  
                   
                   
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0