Tentaplugget startar... NU!


Hur mår ni idag? Jag känner mig allmänt frisk och pigg, speciellt eftersom jag var ledig idag och fick sova ut. Igårkväll träffade jag Kystan över en trevlig fikastund inne på Wayne's, vi skrattade och pratade om allting som föll oss på tal.

Lite senare kom min man hit för att umgås med mig i några timmar, han var ledig idag så vi passade på och tog vara på tiden med att bara vara med varandra. På torsdag har jag som sagt tentamen i "Mode, konsumtion och marknadsföring", (en väldigt intressant kurs, inte alls den marknadsföring folk annars studerar till) och idag fick jag hem kurslitteratur med Posten.
Det måste vara ett tecken på att jag borde påbörja tentaplugg idag! vilket jag också kommer göra. Nu har min man åkt hemåt och det finnas inga undantag - nu sätter jag igång!

Hörs vi inte senare vet ni vad jag är upptagen med eller så har någon kär vän lyckats få mig att hitta på roligare saker en fredagskväll som denna. Sköt om er allesammans!

               Nu är det inte alls långt kvar tills jag har alla mina kära vänner hemma
                                                        över påskveckan igen! ♥
                    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0