Shorts (on) me!

Hej!
Man hinner inte med att blogga när det är så fint väder ute och alla vänner är på besök i hemstaden. Idag åkte de flesta tillbaka och jag saknar de redan, nästa gång vi ses blir till sommaren så jag har verkligen utnyttjat påskhelgen till att umgås med de.
Jag gick ut strax efter lunch idag och kom inte hem förrän nu men ska snart ut igen. Klockan 14 hade jag och mina forna arbetskamrater bestämt dejt nere på stan för att umgås och fika.

Efter ett par trevliga timmar med de, åkte jag och mötte upp S för en matbit ute på gräset. Vi åt pizza och drack iskall cola - onyttigt men underbart gott. ♥ Nu sitter jag här hemma och väntar in den sista "aktiviteten" för idag, ska möta upp Sandra strax över en fika/glass.. Jag kan äta hur mycket glass som helst, får aldrig nog av det :) Så gott!

Imorgon bitti ska jag på den (förhoppningsvis) sista intervjuen för sommarjobbet, wish me good luck! Vi hörs kanske lite senare ikväll, annars är jag tillbaka här imorgon igen. Sköt om er, puss!


                            Jag invigde de idag (det var dock lite för tidigt) men snart ser
                                         ni bara mig i shorts! Så hett med bara ben ♥
                 
                 
                               
                 
                  Bilder från Hayky.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0