Tonight we gon' be it on the floor!

Godmorgon Sverige!

Hur mår alla festande kroppar idag? Inte bra, antar jag. Jag mår förvänadsvärt bra och känner mig pigg och utvilad efter gårddagens utekväll med tjejerna. Innan vi kom ut till klubben mötte jag upp Alexandra hos henne och sedan resten av tjejerna.

Kvällen var mycket lyckad med sjukt bra musik och massor med folk! Det var nästan jobbigt ibland för det var så trångt, jag klagar inte försöker bara få er andra en bild av hur det kändes.
Idag har jag lite saker inplanerade senare på eftermiddagen, bl a årets första Slagstglass och träff med kära vänner :)

Det är nog dags för en frukost nu, magen kurrar. Solen visar sina varmaste sidor ute idag, jävla pollen bara som ger mig nysattacker! Vi hörs lite senare idag, puss!

                                                          Tack tjejer för igår, ♥
                 
                
                                
                                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0