Lil Wayne och jag!

Hejsan!

Igår var jag upptagen hela dagen med tentaplugget att jag inte orkade komma in hit när jag klev innanför dörren på eftermiddagen. Igår spenderade jag fyra skrivande timmar nere på biblioteket innan jag gick hem och fortsatte skrivandet här! Jag blir helt slut efter en heldags skrivande..

Nu är jag precis hemkommen från ett snabbt ärende och ska sätta igång med repetitionen inför imorgon. Ikväll åker jag till Stockholm, jag tänker nämligen inte riskera att komma försent en tredje gång till tentan pga SJ. Åker jag dessutom ikväll behöver jag inte gå upp lika tidigt imorgon, något som man inte vill göra innan en tenta!

Tiden rinner iväg och det är läge och gå nu! Vi hörs igen ikväll eller imorgon bitti.
Puss!


                                                             Igår i biblioteket.. 
                        
                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0