Ut till solen!

Nu sticker jag ut för att sedan inte komma hem på några timmar. Jag ska iväg och äta Slagstaglass med Kystan och vi kommer säkert störa Linn lite på hennes jobb, hehe. Lite senare ikväll möter jag upp Haddis och Isa för en myskväll med de och lite god mat & dryck!

Ikväll/inatt åker jag till Västerås och Strängnäs för att ställa upp för min kusin med att hämta honom och hans vänner. Vad gör man inte för sin kära släkting? :) Jag vet inte när jag är hemma inatt men kommer uppdatera med bilder när jag är tillbaka.

Ha en fin söndag och njut av solen! Puss

UPDATE!

Hej!
Jag var verkligen ute heela dagen igår och umgicks med vännerna! Jag invigde Slagstaglass med Kystan igår och det smakade u-u-underbart, kommer verkligen hänga där massor i sommar :) Mot kvällen åkte jag och käkade med Isa och Haddis och hängde i några timmar ute i solen. Jag tror nästan det har gått och blivit sommar nu, det är verkligen den värmen ute och jag ääälskar det!

 Kanske inte världens bästa och första glassbild, vi var så ivriga att smaka den, haha!

                              
               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0