Två år igår!

Hejsan!

Jag har varit inaktiv härifrån sedan fredagskvällen och det finns många anledningar till varför men den största är nog för att jag inte har hittat någon relativt bra tid att komma in hit och uppdatera för er. Jag hoppas att det inte gör så mycket utan istället drar jag min helg för er nu.

I fredags nämnde jag att jag träffade Kystan och Linn över en middag och en sen fika. Vi åt på Papas Tapas (första gången jag äter där) som serverade supergod mat! Efteråt gick vi och tog en sen fika eftersom ingen av oss ville hemåt. Jag hade det verkligen jättetrevligt med de, vi skrattade och skämtade om massor med saker som jag inte kan nämna här :)

Igår åkte jag till Stockholm för att "fira" med min man. Igår, för exakt två år sedan träffades vi för första gången. Det är helt sjukt att tiden går så snabbt ibland, det känns verkligen inte som om jag har varit med honom i två hela år!
Han tog mig till en grekisk restaurang där vi åt god mat och hade det mysigt tillsammans. Efteråt mötte vi upp hans vän för att sedan gå hem till deras andra kompis och hans tjej för att se fotbollsmatchen på tv. Det var vi fem tillsammans med alla andra 500 miljoner tittare i världen som skulle se Real Madrid - Barcelona matchen.

Matchen slutade 1-1 lika och hunken Ronaldo sköt in lagets mål. Efteråt gick vi ner och satte oss i 5femoti4fyra innan jag slocknade hemma hos min man efter 03-tiden.

Jag kom hem för någon timme sedan efter en långpromenad med mor i det fina vädret och snart väntar lite söndagsmys framför tv:n. Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och skolan igen för en ny och den sista delkursen innan jag är klar med ett år på modekursen!
Hoppas att ni har haft en lika mysig och trevlig kväll som mig. Puss!

        De var bl a dessa män jag spenderade kvällen med. Bilden är från Nyårsafton ´10-´11
                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0