Stylar Chloe!

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

Igår kände jag för att styla en avslappnad och skön sommaroutfit till i år. Som alltid när jag stylar, finns kläderna på riktigt att inhandla (älskar't)
Det behöver inte vara svårare än så här att se snygg ut i sommar! Maxikjolen tror jag (jag är nästan säker) kommer hålla i sig väldigt länge i vår/sommar, jag har själv laddat upp med några snygga ex att matcha fina toppar med.

                   
                  
                                                                      Chloe har på sig:
                                                        BH /Elle Macpherson Intimates
                                                                           Blus /D&G
                                                                        Kjol /Uterque
                                                                  Ring /Söderklenoden
                                                                Papperspåse /Lancome
                                                                 Papperspåse / Miu Miu
                                                                    Sandaler /Churchs
                                                                        Apple Iphone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0