Söndagsmys.

Det är sant, söndagar är den tråkigaste dagen på hela veckan men ack vad jag gillar söndagsmys framför tv:n om kvällarna tillsammans med fint sällskap och/eller något gott att äta. Ikväll blir det inget undantag men jag myser istället i Stockholm hemma hos min Mr efter att ha repeterat med gruppen till redovisningen imorgon!

Mellan 08:00 - 10:00 kommer ett x antal grupper att redovisa på seminariet och vi har valt att analysera om modeföretaget H&M. Uppgiften som klassen har fått är att vi ska välja och analysera ett modeföretag genom marknadsmixen och STP (segmentering, targeting och positionering) samt besvara lite från om annons, media, sponsring, etc.

Nu måste jag packa en väska innan tåget åker, Antonella möter upp mig sen i Stockholm innan promenerar mot Andrea vid Sveavägen 60 utanför Café 60. Önska oss lycka till imorgon!
Vi hörs efter redovisningen igen, puss!

                         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0