Sommarjobb, check!

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!

Hallå därute!
 
Nu ska jag berätta något för er som hände mig igår när jag var ledig från skolan. Jag skrev för två veckor sedan att jag var på en gruppintervju för ett gammalt/nytt jobb och igår fick jag ett mail om jag är intresserad av att sommarjobba i 12 veckor!

"Absolut", var min första tanke men efter att ha svarat ja på mailet slog det mig att jag kommer vara busy hela sommaren med jobbet. Förra sommaren var jag i Australien i två månader och missade den svenska sommaren och nu när jag ska jobba på H&M i 12 veckor kommer det kännas som om jag är utomlands igen eftersom jag inte kommer kunna ta del av solen & badet på samma sätt.

Å andra sidan behöver jag pengar för att kunna "fira" med nöjen tillsammans med vännerna så det går väll jämnt ut. I mailet stod det också vad jag har för planer till höst eftersom denna tjänst säkerligen kommer att förlängas...
Jag är jätteglad och tacksam för detta (ska bara på en sista intervju nu på tisdag) men vi tar en sak i taget och först ut blir sommarjobbet som prio nr. 1 :)

Wiiie, jag ska jobba med kläder igen!
                       


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0