Sista dagen med Jacob!

Heeej!

Vilken underbar dag Eskilstuna bjuder på, solsken och asfalt är bara älska! Vid lunchtiden idag åkte jag mot Sthlm för en sista föresläsning inför tentan på torsdag!
"Avslutande sammanfattning", hette den och det var också den sista föresläsningen med Jacob. Jacob som jag så flitigt har pratat om i min blogg förtjänar sitt utrymme jag har gett honom här. Han är en begåvad och intressant person men mycket humor i sig vilket han har bjudit på under alla föreläsningar.

Innan skolan mötte jag upp Antonella på tågstationen för sällskap till skolan och en quesedilla-lunch (restaurangbiträdet smörade fint om denna rätt och rekommenderade verkligen den till oss men han glömde nämna att den var superstark!) innan föreläsningen började!

Jag njöt av promenaderna jag fick idag (och hade också på mig solglasögon för första gången i år) och önskar att jag kunde vara ute ännu längre innan solen försvinner men det har jag inte tid med.
Nu ska jag äta hajmal innan jag sätter igång med tentaplugget! Dessa få dagar som är kvar innan torsdag måste jag utnyttja väl och kommer hänga mycket i bibliteket för att få bästa arbetsro.

Puss! *Glöm inte att titta på "Superstylisten Jonas" ikväll. Love him!


                            
                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0