Dinnertime!

Hejsan!

Hur mår ni idag? Jag var ute lite tidigare och köpte hem frukost och blev besviken på vädret. Det var hur fint som helst imorse när jag vaknade när solen lyste, hade planerat att få sitta på någon uteservering nere på stan senare när jag ska träffa Linn och Kystan.

Det får helt enkelt bli en annan gång och istället ska vi äta middag på någon restaurang. Ikväll har jag lite saker att hinna klart med innan jag kan ta det lugnt och njuta av den kommande helgen.
Imorgon åker jag bort igen för att "fira" en sak med någon. Jag kommer berätta mer om det senare eftersom allting kring det inte är helt planerat ännu :) Ikväll blir det det.

Nu måste jag börja gå hemifrån om jag ska vara i tid för en gångs skull. Ha en fantastisk kväll, puss!

                                             Gamla bilder från fester i Sthlm '11..
               
               



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0