Mysfredagen!

Hejsan!

Gårddagen var underbar, maten inne på Papas Tapas uppskattades av min man, jag gjorde alltså rätt i att ta honom dit. Jag hade önskat att jag skulle hinna med årets första slagstaglass med honom efteråt men klockan var alldeles för mycket när vi gick från restaurangen, det fick bli en annan mjukglass till efterrätt istället (den tjockis jag är som alltid får ner något sött efter mina måltider).

Efteråt tog vi det bara lugnt hemma med en myskväll och för några timmar sedan åkte han tillbaka till storstaden och till sitt jobb. Jag har bilder på dagens klädsel från igår men jag har problem med att uppdatera de, de finns på mobilen men inte i datorn när jag försöker ladda upp! Jag ska försöka lite till, annars får jag fixa det senare.

Lite senare, om några timmar ska jag iväg och träffa Alexandra som är hemma över påsk. Äntligen ska vi ha lite myskväll och prata av oss och mot kvällen kommer Linn också förbi :) Hoppas bilderna som tas ikväll inte krånglar med uppladdningen sen.. Bloggen blir så tom utan bilder!

Puss & Kram!

                              Hemma hos Sandra på Valborg med de bästa, 2009. ♥
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0