Mot Sthlms Uni.

Godmorgon!
Det är alltid lika tråkigt och bli väckt av väckarklockan. Snart ska jag slänga mig på cykeln och rulla mot tåget och till Universitetet i Stockholm. Idag väntar en andra föreläsning om olika exempel på ämnen att välja till uppsatsskrivningen och jag hoppas verkligen att jag och Antonella ska få lite inspiration därifrån, det kan behövas!

Efter skolan åker jag hem direkt för att möta upp Kystan och Linn för lite umgänge i solen. Förhoppningsvis tar vi en promenadrunda på stan eller någon annanstans och äter någon god glass och bara njuter av våren!
Lite senare idag kommer bilder från dagen och så ska jag berätta något för er som hände mig igår. I've got some happy news så kom in lite senare mot kvällen för att ta del av det :)

Ha en superonsdag, puss!

                                                          Under föreläsningen idag..
                 
                                                              Dagens klädsel..
                                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0