Mot Sthlm Uni!

TIDSINSTÄLLT INLÄGG!
Godmorgon!

Hur mår ni idag? Jag är uppe tidigt för att jag snart ska iväg till Stockholm. Det blev sent igår med vårat PM och annat plugg så jag stannade kvar här hemma istället.
Idag har vi det första av många kommande seminarium och idag ska vi diskutera gamla uppsatser från förra läsåret. Vi fick i uppgift att läsa fyra styckna gamla uppsatser på 15 sidor/vardera så det tog sin lilla tid att läsa igenom de.

Efter skolan går jag och möter upp min man för lite "quality-time" tillsammans :) Vi kommer nog bl a äta, leta kläder och njuta av det (förhoppningsvis) fina vädret. Valborg närmar sig sin avgång och egentligen gillar jag inte den "högtiden", vad gör man förutom att supa sig full? Inte mycket mer.
Visserligen är det ett sätt att "välkomna våren" på (som jag tror är syftet med Valborg) men idag gör man ju det så extremt och så överdrivet.

Mina planer inför lördagen är delvis klara, det ser ut att bli en kväll i Stockholm men vi är fortfarande inte där än så allting kan fortfarande ändras :) Nu måste jag kila mot tåget, en dagens outfit kommer in lite senare.

Trevlig fredag!
Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0