Lunch nere på stan!

Godmorgon. 
 
Gårddagen i skolan blev nästan lika lång som i förrgår och jag var helt slut när jag kom hem. Antonella och jag mötte upp Moa i Lantis vid 13:30-tiden och körde på med en skriftlig uppgift i några timmar tills vi blev klara.

Efteråt tog vi en lunch tillsammans innan jag åkte förbi As jobb och fick sedan springa från Östermalm till tåget hemåt. Under de 12 minuter jag hade på mig innan tåget åkte, har jag aldrig sprungit så snabbt sedan idrotten med Mats i gymnasiet och jag tackar honom för att jag fortfarande har en viss kondition och uthållighet kvar :)
Jag har precis kommit hem från en lunch nere på stan tillsammans med Isa och Haddis. Vi åt på Ming Palace och pratade om vad som hänt sist, planerade morgondagen och skrattade i mängder. Nu ska jag ner till affären och hämta ut ett paket på 3,8 kg. Pappa har skickat presenter till oss!

Vi hörs lite senare! 


                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0