Limitless!

Godkväll allihoppa!

Jag kom hem för inte så längesen från Stockholm där jag stannade längre än planerat. I eftermiddags hade vi ett seminarium som jag nämnde tidigare och det innfattade en diskussion om tidigare uppsatser. Efter skolan åkte jag och Antonella mot stan och umgicks en stund innan jag skulle möta A.

När vi möttes fortsatte vi att ta en runda på stan i det fina vädret, det var fullt med människor överallt som satt och njöt av solen och åt glass/mat ute/på uteserveringar. Stockholm är så fint under vår/sommar.
Vi gick sedan och käkade innan bion skulle börja! Det var ingenting vi hade planerat men vi bestämde oss för att se "Limitless" med Bradley Cooper och Robert DeNiro som hade biopremiär idag.

Limitless var en riktigt grym film, är glad att jag såg den. Handlingen, skådespelarna, miljön, filmens uppbyggnad - allting var jättebra gjort och väl genomtänkt. Filmen handlar om en författare som har svårt att komma igång och skriva en ny bok och får ett piller av en bekant som kommer att förändra hans liv. Pillret är en typ av en drog och med det kan han göra/bli precis vad han vill.
Handlingen kanske låter lite "cheesy" men ni måste se den, den är verkligen värd slantarna :)

Imorgon åker jag tillbaka dit igen för lite fest och utgång men jag är alldeles för trött för att berätta om det nu, kommer somna här vid datorn snart. Ha en fortsatt trevlig fredag, vi hörs imorgon!
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0