Jag fick det!

Hejsan!
 
Jag sitter här och nyser konstant pga min pollenallergi, fan för pollen! Tidigare imorse var jag tvungen att vakna till alarmet som ringde 08:30, hade en sista intervju inför sommarjobbet på H&M nere på stan. Klockan 10:00 skulle jag vara där och självklart fick jag stressgå dit när jag märkte att bussen hade åkt och cykeln var otillgänglig. Kul!

Mötet gick bra, nu är allt klart och jag fick det! Dock ska jag tillbaka dit en sista gång innan jag börjar jobba och få mitt schema, kläder, mer information etc. Wiiiee, längtar lite tills jag börjar och veta att jag ska få hålla på med kläder hela sommaren. ♥
Jag har nyss avverkat en stor (sen) frukost nu ska jag städa lite och bara ta det lugnt i några timmar. Jag känner mig fortfarande inte utvilad så det bli en powernap senare. Vi hörs ikväll!
Puss

                                        Dagens outfit till mötet, enkelt och originellt.
                                 
                                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0