Hemma från gårddagen!

Hejsan allesammans!

Jag vaknade för någon timme sedan efter gårddagens sena natt med gänget i Kvicksund. Jag hade rätt om att jag skulle få det otroligt kul med folket, jag har inte skrattat så mycket som jag fick göra igår! Tack Fatih och Samuel!

När vi kom dit var alla redan på plats, huset var fyllt med folk så det var bara att hinna ikapp allt vi hade missat. Höjdpunkten på kvällen var när jag, Haddis och Fatih gick upp för att skrämma folk vid toaletten, vi skrattade så vi bokstavligen låg på golvet och grät. Det blev nästan inga bilder tagna igår, lite synd kanske men jag har hela kvällen inspelat i huvudet. Detta kommer jag minnas länge!

Det dröjer inte länge tills vi ses igen och festar tillsammans, inom kort kommer ett nytt datum planeras in och jag längtar redan tills alla är samlade igen! ♥
Hela helgen har varit undebar ochkan sumeras: Sällskap med gamla och nya vänner, middag, fest, skratt och det lite tråkigare plugg som jag måste börja ta tag i nu. Ikväll åker jag iväg, berättar mer om det senare.

Puss, Sverige!

                                  
                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0