Happy day!

Hejsan!

Idag var jag ledig från skolan men var tvungen att vakna till alarmet som ringde 07:30 - inte kul på sin lediga dag. Igår fick jag ett samtal om att jag skulle komma på en intervju och det var där jag befann mig imorse kl. 09:00 i två timmar med fyra andra inkallade.

Jag vågar inte säga någonting nu om jag fick jobbet eller inte för det vet jag inte själv. Vi fick fylla i massa kontaktuppgifter, göra tester och olika övningar, träffa chefen, fylla i vår skostorlek och så fort vi fått hem ett brev ska vi komma tillbaka. Det känns som vi alla fick jobbet, de letade efter fem nya och vi var fem men hon sa aldrig: "Okej, på måndag börjar ni".

Det känns som att man inte anstränger sig med en två timmar-intervju och testar oss på olika saker om man inte är intresserade av oss. Jag hoppas innerligt att vi alla fick det men det återstår och se :)

Jag såg också att jag klarade min senaste tentamen tidigare! JAG ÄR SÅ GLAAAAD att jag har snappat upp det viktigaste kring den franska- och italienska modehistorien.
Vad ska jag göra nu? Hur ska jag belona mig själv för detta? Shopping skulle inte sitta fel, kursboken jag klickade hem igår räknas inte in utan jag får gå på jakt efter något fint :) 


                        Hårt arbete lönar sig, om bara sommaren kunde komma nu :)
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0