Godmorgon!

Godmorgon!

Jag var tvungen att bli väckt av alarmet imorse igen, skolan väntar med en föreläsning kl. 10 - 12. Idag ska Jacob prata om "Att förstå konsumtion", han borde alltså proppa föreläsningen med det viktigaste att kunna om konsumtion inför tentan nästa vecka!

Först tänkte jag strunta i att gå dit och sova ut för en gångs skull men det kan nog vara dumt att missa den. Efter skolan måste jag hinna med ett ärende innan kl. 17 här i Eskilstuna så får åka hem ganska omgående för att hinna med det..
Det är kanske dags att börja ta tag i tentanplugg i tid den här gången också, visserligen klarade jag förra tentan efter att ha hetspluggat i några enstaka dagar men man mår ju inte bra av det.

Nu sitter jag på tåget mot Universitet, frukost hann jag inte med och äta hemma så det får bli något gott inhandlat från alla caféer skolan erbjuder oss studenter! Ha en fortsatt trevlig morgon och dag så hörs vi ikväll ♥


UPPDATERING!
Föreläsningen var helt OK idag, hade lite förväntningar om att den skulle vara mer intressant eller så var det bara jag som var oerhört trött och okoncentrerad. Dock var Jacob väldigt stilig och uppklädd imorse, det kan bara gillas och jag vet flera från klassen som tyckte samma som mig :) 


                           Irina och jag under föreläsningen idag.. uttråkade och trötta :) 
                    
                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0