GLAD PÅSK!

Hejsan!
Det känns som om alla tjatar om Sveriges väder nu för tiden och jag är inget undantag men det är verkligen jättehärligt med sol och värme just nu. Det är vi värda efter att ha stått ut en oändliga vintern.
Igår var jag som sagt hemma hos Alexandra med Linn och umgicks tillsammans med lite onyttigheter och skvaller! Jag är så glad att ha mina kära vänner hemma i stan, det är skönt att bara kunna springa över till de som man alltid gjorde förut under gymnasietiden :)

Kvällen slutade någon gång framåt natten och jag var helt slutkörd efter att ha babblat så mycket, haha! Idag är det Påskafton (inte världens sak egentligen men rätt mysigt på något sätt) och vi ska äta lite påskmiddag snart med släkten!
I år skippar vi den "traditionella" påskmaten och äter fisk istället, mycket godare om jag får bestämma (påskmaten som nästan är identisk med julbordet passar med till julen) och ikväll blir det utgång med tjejerna ♥

Sist jag var ute här i stan var förra året på Juldagen (!?) men det har inte gjort mig någonting alls. Jag är säker på att jag inte har missat särskilt mycket när jag har valt att festa i Stockholm istället. Hinner jag inte med en kvällens outfit ikväll, kommer det upp imorgon när jag har vaknat till liv igen!

Ha en underbar Påskafton, ät ägg och godis i mängder för det ska jag göra, hihi! ♥

                                      Alexandras buffé hon alltid ställer till med, ♥
                
                                                     Mitt påskägg för i år, mmh!
                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0